
Medewerker Zorgadministratie (tijdelijk)

Deze vacature
in het kort
- lunavi
Lunavi zoekt jou!
Ben jij nauwkeurig, klantgericht en heb je ervaring in de administratie? Dan is deze tijdelijke functie wellicht wat voor jou. Voor de afdeling zorgadministratie in Tilburg, bestaande uit een front- en backoffice, zijn we in ieder geval tot het einde van het jaar op zoek naar versterking. Verlenging nadien is bespreekbaar.
De functie medewerker zorgadministratie is voor 16 tot 20 uur per week. Werkdagen: woensdag en vrijdag tijdens kantooruren, overige halve dag, is vrij te bepalen.
Wie zijn wij?
Dé Provinciale Kraamzorg | Lunavi Kraamzorg biedt kwalitatieve begeleiding bij de bevalling en kraamzorg aan huis in Zeeland en Midden- en West-Brabant. We zijn trots op de goede zorg die we leveren, waarbij wij jaarlijks 6.800 kraambedden verzorgen met 350 toegewijde kraamverzorgenden.
Niet alleen de zorg is van hoge kwaliteit, maar ook ons teamgevoel. We doen het écht samen en staan altijd voor elkaar klaar. Daarbij staat werkgeluk voor ons voorop!
Wat ga je doen?
• Je draagt zorg voor telefonisch contact met cliënten en zorgverzekeraars over aanmelding van zorg en declaraties.
• Je beantwoordt vragen telefonisch en of schriftelijk van en naar medewerkers, cliënten en organisaties.
• Je draagt zorg voor het verwerken van medische gegevens en zorguren.
• Je zorgt voor een zorgvuldige verwerking en archivering van binnenkomende post, waaronder de zorgdossiers.
• Je verzorgt het versturen van informatiemateriaal naar cliënten.
• Je draagt zorg voor de mailbox en archivering na verwerking.
• Je bent verantwoordelijk voor de tijdige en correcte administratie, die voortkomt uit de zorgdossiers die zijn opgemaakt door kraamverzorgenden.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in het team van de zorgadministratie van Lunavi Kraamzorg in Tilburg, onder leiding van de zorgmanager. Het team bestaat in totaal uit 6 collega’s, met jou erbij. Je kan een gedegen inwerktraject verwachten, zodat je geleidelijk aan steeds meer taken onder je hoede zal krijgen.
Wat wordt er van mij gevraagd?
• Je hebt MBO niveau 3, werk- en denkniveau.
• Je hebt aantoonbare affiniteit en ervaring met telefonische en administratieve werkzaamheden.
• Je werkt graag met computerprogramma’s en hebt een goede kennis van Outlook, Word en Excel.
• Je bent communicatief vaardig zowel in Nederlands als Engels. Dit in verband met telefonisch contact met cliënten van diverse nationaliteiten.
• Je vervult een signalerende rol, waarbij je afwijkingen van afgesproken procedures en afspraken snel opmerkt en onder de aandacht brengt.
• Je bent klantgericht en flexibel en je hebt een servicegerichte houding.
• Je kunt secuur en zelfstandig werken.
Wat voor arbeidsvoorwaarden krijg ik?
• Salaris conform FWG 25 CAO Kraamzorg.
• Collectiviteitskorting zorgverzekering, pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, eindejaarsuitkering van 7,7%, reiskostenvergoeding.
• Uitgebreid inwerkprogramma.
Liever vooraf meer informatie?
Heb je nog vragen? Neem dan contact op via: personeelszaken@lunavi.nl of bel 013-3032500. Contactpersoon: Fatima Hider, zorgmanager.
Opstartdatum
We willen graag zo snel mogelijk van start gaan. De sollicitatiegesprekken zullen daarom op korte termijn plaatsvinden. Reserveer alvast donderdag 22 mei 2025 te Tilburg in je agenda.
Zo solliciteer je
Solliciteren is eenvoudig! Klik op de sollicitatiebutton bij deze vacature en volg de stappen om je sollicitatie in te dienen. We ontvangen graag je cv en motivatiebrief vóór 19 mei 2025.
Ben jij nauwkeurig, klantgericht en heb je ervaring in de administratie? Dan is deze tijdelijke functie wellicht wat voor jou. Voor de afdeling zorgadministratie in Tilburg, bestaande uit een front- en backoffice, zijn we in ieder geval tot het einde van het jaar op zoek naar versterking. Verlenging nadien is bespreekbaar.
De functie medewerker zorgadministratie is voor 16 tot 20 uur per week. Werkdagen: woensdag en vrijdag tijdens kantooruren, overige halve dag, is vrij te bepalen.
Wie zijn wij?
Dé Provinciale Kraamzorg | Lunavi Kraamzorg biedt kwalitatieve begeleiding bij de bevalling en kraamzorg aan huis in Zeeland en Midden- en West-Brabant. We zijn trots op de goede zorg die we leveren, waarbij wij jaarlijks 6.800 kraambedden verzorgen met 350 toegewijde kraamverzorgenden.
Niet alleen de zorg is van hoge kwaliteit, maar ook ons teamgevoel. We doen het écht samen en staan altijd voor elkaar klaar. Daarbij staat werkgeluk voor ons voorop!
Wat ga je doen?
• Je draagt zorg voor telefonisch contact met cliënten en zorgverzekeraars over aanmelding van zorg en declaraties.
• Je beantwoordt vragen telefonisch en of schriftelijk van en naar medewerkers, cliënten en organisaties.
• Je draagt zorg voor het verwerken van medische gegevens en zorguren.
• Je zorgt voor een zorgvuldige verwerking en archivering van binnenkomende post, waaronder de zorgdossiers.
• Je verzorgt het versturen van informatiemateriaal naar cliënten.
• Je draagt zorg voor de mailbox en archivering na verwerking.
• Je bent verantwoordelijk voor de tijdige en correcte administratie, die voortkomt uit de zorgdossiers die zijn opgemaakt door kraamverzorgenden.
Waar ga je werken?
Je komt terecht in het team van de zorgadministratie van Lunavi Kraamzorg in Tilburg, onder leiding van de zorgmanager. Het team bestaat in totaal uit 6 collega’s, met jou erbij. Je kan een gedegen inwerktraject verwachten, zodat je geleidelijk aan steeds meer taken onder je hoede zal krijgen.
Wat wordt er van mij gevraagd?
• Je hebt MBO niveau 3, werk- en denkniveau.
• Je hebt aantoonbare affiniteit en ervaring met telefonische en administratieve werkzaamheden.
• Je werkt graag met computerprogramma’s en hebt een goede kennis van Outlook, Word en Excel.
• Je bent communicatief vaardig zowel in Nederlands als Engels. Dit in verband met telefonisch contact met cliënten van diverse nationaliteiten.
• Je vervult een signalerende rol, waarbij je afwijkingen van afgesproken procedures en afspraken snel opmerkt en onder de aandacht brengt.
• Je bent klantgericht en flexibel en je hebt een servicegerichte houding.
• Je kunt secuur en zelfstandig werken.
Wat voor arbeidsvoorwaarden krijg ik?
• Salaris conform FWG 25 CAO Kraamzorg.
• Collectiviteitskorting zorgverzekering, pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn, eindejaarsuitkering van 7,7%, reiskostenvergoeding.
• Uitgebreid inwerkprogramma.
Liever vooraf meer informatie?
Heb je nog vragen? Neem dan contact op via: personeelszaken@lunavi.nl of bel 013-3032500. Contactpersoon: Fatima Hider, zorgmanager.
Opstartdatum
We willen graag zo snel mogelijk van start gaan. De sollicitatiegesprekken zullen daarom op korte termijn plaatsvinden. Reserveer alvast donderdag 22 mei 2025 te Tilburg in je agenda.
Zo solliciteer je
Solliciteren is eenvoudig! Klik op de sollicitatiebutton bij deze vacature en volg de stappen om je sollicitatie in te dienen. We ontvangen graag je cv en motivatiebrief vóór 19 mei 2025.
Sollicitatieproces
